آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create
آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create

اینم از آخرین جمعه !

آخرین جمعه این مرحله از زندگیم هم تا چند دقیقه دیگه تموم میشه


امروز ساعت 11 از خواب بیدار شدم ( البته ناگفته نماند که دیشبش ساعت 4:20 خوابم برد )


بعد ناهارم رو خوردم


بعد با یه دوست رفتم استادیوم برای دیدن مسابقه ی بسکتبال تیم شهرداری با تیم کاله مازندران که متاسفانه با 9 امتیاز اختلاف واگذار کردیم

بعد یه دور چرخیدیم تو شهر

 و دو سه تا بعد دیگه


و الانم اینجام دارم یواش یواش وارد آخرین شنبه این مرحله از زندگی میشم



نظرات 1 + ارسال نظر
a یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:34

سلام دوست من
چرا لحظه شماری میکنی؛طوری رفتار میکنی انگار داری میری سفر قندهار .همیشه برای مردها خاطرات سربازی فراموش نشدنی است.
زیاد سخت نگیر کاش منم پسر بودم با هم میرفتیم
انشاالله زود تموم میشه و سلامت برگردی پیش مامانو بابات

سلام

ممنون که به فکرمی

این روزا یه جوری داره میگذره

الان پدر و مادرم بیشتر از هر پادگانی به من نیاز دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد