آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create
آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create

قرعه فال به نام من دیوانه زدند !


این بار افتادیم مرز افغانستان


     دو هزار و صدکیلومتر  از خونه دور افتادم


مث این که تبعید شدم به خدا


...




بوس !

امروز روز بوسه بود که فت    ؟؟!!

یه ده پونزده روز پیش هم تولدم بود اونم فت...

روز جوان هم که باز فت

روز عشق هم که کلا فت

موندم یه سری مث من به کدوم روز باید دلمون رو خوش کنیم ؟!


اون مرامت توی حلقم !

دوست هم دوستای قدیم ... !


                                      ممنون که به یادمی  ( ... )


ماه رمضون یه کاربن هم واسه ما بذار




گذر زمان !

تا حالا به این گفته اعتقاد نداشتم 

   ولی مثل اینکه باید تجدید نظر کنم ...



                           عشق گذر زمان را از یاد میبرد


                                                   و گذر زمان عشق را 



دور تهران در هشتاد روز !


دوستان عزیزم سلام


دو ماه دیگه هم گذشت و این دوره هم تموم شد رفت ...

با تمام خوشی ؟؟؟! ها  و  ناخوشی هاش

تنها سودی که فعلا از خدمت بهم رسیده فتح تهران بود در هشتاد روز ...؟!

شهری که در آن مفهوم تضادها را درک کردم  !