آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create
آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create

1

 

MBA


18/04/90 

تست تعیین سطح انگلیسی !

روی عکس کلیک کنید تا صفحه تست ها باز شود ، این تست در چهار مرحله طراحی شده : گرامر ، لسنینگ 1 ، لسنینیگ 2 و ردینگ !

سوالات صوتی نیاز به اسپیکر ویا هدفون دارد !



خیلی خیلی باحاله !!!

آمار نامه 2 !

آمار را ول کرده ام؛آمار ولم نمیکند

از بس فغان و ناله من سر داده ام در آسمان
فیشر  به تنگ آمد ولی ؛ آمار ولم نمیکند

صد تا و سی تا بیش نیست این واحد آمار ها
مال من از سیصد گذشت ؛ آمار ولم نمیکند

تعداد مشروطی من از حد گذشت و باز هم
هر چه تقلّا میکنم ؛ آمار ولم نمیکند

شمار 10 های من از کل گروهم بیشتر
ناپلئون دوران شدم ؛ آمار ولم نمیکند

تاس و ورق ابزار من ، لهو و لعب شد کار من
استاد قمّارم ولی ؛ آمار ولم نمیکند

هر چند هشت و نه برون آمد ز برگ امتحان
پاسش نمود استاد ما ؛ آمار ولم نمیکند

در تور آماری گرفتارم من از 86
ول کرده ام من تور را ؛ آمار ولم نمیکند

جانم به لب آمد خدا ، امیّدم از دستم برفت
آمار را ول کرده ام ؛ آمار ولم نمیکند