آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create
آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create

آهنگ بۆچی به‌ م ده رده‌ م ده‌ به ی از میکاییل !



بۆچی به‌ م  ده رده‌ م  ده‌ به ی  گه ر  خوت  ده‌ زانی   حاڵه که م
بۆ  قژی  ژاکاو  و  لولت  دایمه  هه ر  شینمه
هه ر  وه‌ کو  پوش  و په لاش  که‌ وتوم   له  کوچه ی  یاردا
گێژه  ڵوکه‌ش  نام فڒێنێ  چوونکه  که عبه ی  دینمه
خه ڵک  ئه ڵێن  کفره‌ ، مه که  به م   چه شنه  مه دحی  یاری  خۆت
گوێ گرانی  خۆشه ویستم   یاره‌ که م   ئایینمه
که ی  خه یاڵم  دێته  دی  یاران ،  بڵیم  ئۆ خه‌ ی   منم
وا  که‌  قوڵی  یاری  خۆ م  ئیمشه‌ و   له  ژێر   باڵینمه




برای دانلود آهنگ کلیک کنید






دانلود آهنگ کریم کابان - شەو 


نظرات 5 + ارسال نظر
زیبا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 22:59

سلام من یه کورد کرمانجم و این اهنگ میکائیل رو خیلی دوس دارم بارها و بارها گوش دادم اما کامل معناشو بلد نیستم بیزحمت ترجمه اهنگ رو هم میذارید

با سلام دوست عزیز

چرا مرا با این درد رها کردی ، گرچه حالم را میدانی
من برای زلف پریشان و پیچ در پیچت همیشه گریانم
مانند خس و خاشاک در کوی یار افتاده ام
ولی گردباد هم نمی تواند مرا با خود ببرد چون کوی یار کعبه دین من است
مردم میگویند این کفر است ، اینگونه یارت را مدح نکن
شنوندگان عزیزم ،یار من آیین من است
کى به مرادم خواهم رسید دوستان که بگویم خدایا شکرت ، این من هستم که بازوی یارم امشب زیر سر من است !؟

سهیل پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:27

سلام وه کاک میکاییلی عه زیر و تمام هاوریان
وه شار کرماشان سلامتان که م

فرزین چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 22:22 http://الامتو

واقعا اهنگ بسیار خوب و گرم و دلنشینی است امیدوارم اهنگ های دیگری از ماموستا مکائیل بزارید خیلی ممنون خوشم اوی مکائیل

؟؟ پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:33

زور جوان بوو کاک ئومید
سپاس

خلیلی چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:13

یه کلیپ واسش درست کن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد