آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create
آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create

گفتم غم تو دارم !


گفتم غم تو دارم ، گفتا چشت درآید


گفتم که ماه من شو ، گفتا که این نشاید


گفتم زخوب رویان رسم وفا بیاموز


گفتا برو جمش کن ، اینها به تو نیاید


گفتم که بر خیالت راه نظر ببندم


گفتا ببند ؛ بهتر ، یکی دگر بیاید


گفتم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد


گفتا نَ بوی زلف است ؛ کفشت زپا در آید


گفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشت


گفتا بخواب بد بخت ، به خواب هم نیاید


گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد


گفتا به آن زمان که جانت ز لب درآید


گفتم زمان عشرت دیدی که چون سرآمد؟


گفتا خموش حافظ ، امید هم نیامد ... !




نظرات 3 + ارسال نظر
Nfhvhfhfhchvgyixxh چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 19:03

:عصبانی:

خلیلی چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:58

من فدات بشم شرمین جان که گاهی حرف واسه گفتن نداری!

شرمین جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:06

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد