آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create
آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create

طرز کار چرخ خیاطی !

خیلی حال داد !

نظرات 3 + ارسال نظر
banamak پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:27 http://www.chertopert-sara.blogsky.com

salam

mamnun ke behem sar zadi.
nilyajunetun ham kheyli naze.
rasti man un teste english payini ro nadide budam
kheyli gashange
dastetun dard nakone
ishalla ke hamishe shad bashin

ممنون دوست من !

بهار یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 http://istgaheakhar.blogsky.com

سلام

مرسی که به من سر زدی..با اینکه میدونم زیاد از وبم خوشت نیومد یادت نره که دوره ی مرد سالاری تموم شده

فقط می خواستم یه کوچولو اذیتت کنم..به دل نگیر

a دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:17

جالبه؛یه کمی طول میکشه تا دور بزنه؛انشاالله درس که میخونید:مشغول کار با چرخ خیاطی نشید!توتابستون درس خوندن واقعاشکنجه است؛همش تقصیر اقای جلالی ست اگه ۳نمیشدن ما هم حسودی نمیکردیم و حالاهم با جمع تو مسافرت بودیمکی درس بخونه با اون نمرهای شیرینم!راستی از ترم قبل بدتر شدم؛به خدا تلاش خودمو کردم

سلام
امید وارم حالتون خوب باشه !

درس خوندن یا هر کار دیگه ای اگه علاقه و هدف باهاش باشه کاملا از مقوله زمان و مکان مستقل میشه،و لحظه لحظه های انجام اون کار برات حکم تفریح کردن رو داره، حتی خسته ام نمیشی ، این یک واقعیته !
جالب اینه که همون کار اگه علاقه و هدف باهاش نباشه به شدت هم به زمان و هم به مکان وابسته میشه و جالب تر اینه که از این نوع فرایند ها تو آمار نخوندیم یا حد اقل من یادم نمیاد .

اون چرخ خیاطی هم چون مدت ها برام سوال شده بود که چطوری کار میکنه برام جالب بود که گذاشتم نترس خیاط نشدم ، دارم برای
ارشد ام بی ای میخونم .
شما هم کاری رو که بهش علاقه دارید انجام بدید چون حسادت نیروی محرکه ی خوبی نیست باور کنید.
در ضمن نمره رو بیخیال ، فکر نمیکنم نمره های هیشکی تو علوم از مال من بدتر باشه ... !
تلاش برای هدف مورد علاقه از همه چیز مهم تره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد