آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create
آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create

۲۰۰۰ دوربین زنده دنیا را با این نرم افزار ببینید !





پس از دانلود و نصب برنامه روی گزینه tool رفته و روی گزینه download webcam list  کلیک کنید تا تمام وبکم های زنده را به لیست خود اضافه کند و بعد حالشو ببرید !!!

برای دانلود روی عکس کلیک کنید !  لینک مستقیم دانلود ! 1.98 MB









نظرات 9 + ارسال نظر
دانیال شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:55

سلام من برنامه را دانلود کردم در قسمت tool دانلود را زدم هیچ دوربینی اضافه نشد چیکار باید بکنم اگه امکان داره توضیح کامل بدید ممنون میشم

مهدی سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 13:17

:پوزخ

اسماعیل سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:55

سلام برنامه را نصب کردم و لیست هم دانلود کردم اما هر دوربینی که کلیک میکنم نمایش نمیده میشه لطف کنید واضحتر توضیح بدید و اینکه دوربینها تو خود برنامه نمایش داده میشن یا با مرور گرها نمایش داده میشه ممنون خسته نباشید.

farzad جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 00:12

Mersi

Welcome

ebi جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:52 http://namdarangil

خیلی جالبه اگه باز بشه متشکرم

خواهش میکنم
همشون باز میشن
من خودم استفاده میکنم

mhsen جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:45

لیست دوربین ها نمیاد

Tools>Download Webcam Lists

بعد روی لیستی که میاره دابل کلیک کن بعد اگه خواستی همه دوربین ها رو انتخاب کن اگرم خواستی از بین دوربین ها خودت انتخاب کن
بعد رو پنجره اصلی سمت راست یکی یا چند تا از دوربین ها رو انتخاب کن و پای ( مثلث سبزه ) رو بزن

بعد حالشو ببر

رضا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:49

این پولها خردن نداره

آی کیو کدوم پول؟!
اون 2000 یعنی 2000 عدد دوربین نه 2000 تومن

سارا جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:37

واقعا عالی بود مرسی .

ئاوات جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:37

خیلی باحال بود .
دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد